Viering afsluiting van het schooljaar 2017-2018

Buitenschoolse opvang

Buitenschoolse opvang “De Toverfluit”
Vredehofweg 30
3062 EP Rotterdam
Tel: 010 – 212 20 33
Zie voor meer informatie: https://www.kov-bijdehand.nl

BSO
Voor ouders/verzorgers bestaat de mogelijkheid hun kind, in de leeftijd van 4 tot 13 jaar, na schooltijd en in de schoolvakanties te laten opvangen bij de Toverfluit. De openingstijden van de buitenschoolse opvang zijn aangepast aan de schooltijden van Vrijeschool Vredehof, dagelijks van 12:30 – 18:30 uur.  De opvang vindt plaats in een huiselijke sfeer en biedt plaats aan maximaal 50 kinderen. Nadere informatie kunt u verkrijgen bij de leidsters en via de website.

Kindergarden
We werken ook samen met BSO Kindergarden. Kinderen die deze BSO bezoeken worden aansluitend aan de schooltijden opgehaald en meegenomen naar deze BSO aan de Tijs van Zeventerstraat 15 te Rotterdam. Klik hier voor meer informatie.

Bekijk volledige agenda »